Producenci
Kontakt

duża odzież - telefon

DANE DO PŁATNOŚCI

płatność za odzież XXXL

Koszty dostawy

sklep dla puszystych - dostawy

Zwrot i wymiana zakupów

ubrania dla puszystych - zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Bezproblemowa reklamacja

 

Jeżeli popełnimy błąd i wyślemy produkt wadliwy lub niezgodny z umową, to prosimy o natychmiastowy kontakt z nami. BEZPROBLEMOWA I NATYCHMIASTOWA REKLAMACJA na pewno spowoduje, że zakupy u nas będą mile wspominane.

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami  celem ustalenia kolejnych kroków.

 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon oraz wypełniony formularz zwrotu.
  • produkt powinien zostać zwrócony w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

 

Zwrot produktu - gwarantowane 30 dni na zwrot

  Dajemy 100% GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu zakup nie będzie udany lub po prostu zmienisz zdanie, to zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" produkt w stanie niezmienionym możesz zwrócić lub wymienić na inny dostępny w naszej ofercie. Ustawa daje takie prawo tylko przez 14 dni, ale my przedłużamy prawo do zwrotu do aż 30 dni od dnia otrzymania przesyłki! Nie trzeba się obawiać i podawać powodów zwrotu lub wymiany. Prosimy w takich przypadkach o kontakt. Pomożemy całą sprawę załatwić szybko i bezproblemowo.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt był w stanie niezmienionym (nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony)
  • produkt zwracany jest w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, (jeśli takie posiadał)
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt

W przypadku zwrotu zakupów (odstąpienia od umowy), otrzymujesz kwotę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki, za którą zapłaciłeś przy zakupie produktu. Nie jest zwracany koszt przesyłki zwrotnej, którą odsyłasz do nas.

W przypadku wymiany towaru na inny dostępny w naszej ofercie, koszt zwrotnej przesyłki od nas do ciebie (z wymienionym towarem) wynosi: 10 złotych (jest to koszt paczki kurierskiej Poczty Polskiej).

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl